ترک یک گناه

ترک یک گناه

خوب یا بد؟

بعضی چیزها هست هم میشه از اونها استفاده خوب کرد و هم بد ...

مهمترین اونها که مربوط به بیمارانی مثل ما نیز می باشد ، اینترنت است ...

99 درصد عواملی که باعث تحریک و خودارضایی من شده ، به خاطر استفاده نادرست ازهمین اینترنت بوده ...

از اینترنت خیلی و خیلی استفاده های خوب و درست می شود کرد ، اما آیا ما از اینترنت بیشتر استفاده درست می کنیم یا نادرست ...

اگر اینترنت در زندگی شما وجود نداشت ، آیا دفعات شکست در توبه و خودارضاییتان کمتر نمی شد ؟

در اینترنت هر چیزی را به راحتی می توان پیدا کرد ، چت با جنس مخالف ، مطالب تحریک کننده ، انواع عکس ها و فیلم ها ی مستهجن ...

هربار که در ترک خودارضایی دچار شکست می شوید ، باید ، دفعه بعد ، راه حل جدیدی را برای ترک ، امتحان کنید ...

این بار من می خواهم استفاده ام از اینترنت را خیلی و خیلی کم کنم ، من از اینترنت خیلی ضربه خوردم ، هر کس نقطه ضعفی دارد و نقطه ضعف من ، در اینترنت است ...

هر بار می خواهم خودارضایی بکنم ، مستقیم به سمت کامپیوتر و در ادامه به اینترنت می رم و بعدش به سراغ سایتهای ...

با خودم عهد کردم از این به بعد ، فقط در صورتی به اینترنت بیام ، که کاری داشته باشم ( چون جنبه زیاد در اینترنت موندن رو ندارم )

حسی به من میگه : هر چی از اینترنت دورتر باشی ، برات بهتره ... 



نظرات شما عزیزان:

من
ساعت14:24---27 بهمن 1391
منم همین انترنت همین ان به بادم داد.

علی
ساعت18:35---3 آذر 1391
سلام با این اینترنتی که گفتی 100 درصد موافقم چون اینرنت منو بد بخت کرد و اگه اینترنت نبود من تا حالا ترک کرده بود.
این انترنت لعنتی به بادم داد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: مهران ׀ تاریخ: یک شنبه 18 دی 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , gonahan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM